Reisschema

9 september 2010 - Begur, Spanje

Holaa!

´Ja, ze gaat alwéér op reis ja!´

Ik ga deze site gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn grote backpackreis door o.a. Abu Dhabi, Sri Lanka, India, Nepal, Thailand, Laos, Cambodja, Vietnam, Maleisië, Indonesië, Singapore, Tokyo, Hawaï, San Fransisco, Cuba, en wie weet waar nog meer!

Reisschema:

Ik vertrek samen met Anneke op 28 oktober 2010 vanaf Brussel, richting Abu Dhabi. Daar verblijven we maar zo´n 26 uur, dus de volgende dag gaan we door naar Sri Lanka. Daar mogen we een paar daagjes logeren bij kennissen Jeanne en Toon en de rest van de twee weken gaan we het land verkennen. 14 November vliegen we naar Mumbai. Misschien dat we zuid India ook nog in vogelvlucht gaan bekijken, zo niet, dan gaan we meteen richting Rajastan, New Delhi etc. Ook Nepal willen we zeker gaan bezoeken. We hebben tot 29 december de tijd en dan vliegen we van Kathmandu naar Bangkok. Oud en nieuw willen we het liefst vieren op een mooi eilandje, wellicht een full moonparty :)

Tot en met 29 MAART 2011(!) zijn we verlost van vluchten. Dus dan zijn we van plan om 3 maanden over land te reizen in Thailand, Loas, Cambodja, Vietnam, Maleisië, Indonesië en Singapore. Vervolgens vliegen we via Tokyo naar Hawaï, waar we heerlijk 5 dagen gaan chillen en bijkomen van alle indrukken van Azië. 2 april 2011 vliegen we door naar San Fransisco, waar we ook een dag of 5 zullen verblijven en tot slot (of niet?) nog 3 weken naar Cuba!

Kortom een reis vol afwisseling: avontuur, steden, cultuur, natuur en natuurlijk ook relaxen. Alles is ´wijzigbaar´, dus we zien wel hoe het allemaal gaat verlopen. We kijken hier al bijna een jaar naar uit, dus we hebben er enorm veel zin in in ieder geval!

Kom dus snel een keertje terug en bekijk mijn laatste verhaaltjes en foto´s. Op de kaart kun je zien waar ik ben. Als je op de hoogte gesteld wilt worden wanneer ik een nieuw bericht schrijf in mijn blog, dan kun je je aanmelden voor email notificaties, of de RSS feed gebruiken. Ook berichtjes en tips zijn altijd leuk...

Tot 28 oktober hebben we nog veel voorbereidingen te gaan, maar dat de volgende keer!

x Raissa

1. Gijs:
    25 september 2010
    Wat een reis, wat een planning, wat een fantastisch iets gaat dit worden. Ik ben benieuwd naar alles en meld me daarom meteen aan zodat ik alles kan lezen.
    Als je nog Sri Lanka tips wilt hoor ik het graag!
    Groetjes Gijs
  2. Ellen:
    25 september 2010
    Heey Raissa! Wauw wat klink dat tof allemaal! Ik wens je superveel plezier en heb mezelf al op je mailinglist gezet. Succes met de voorbereidingen xx
  3. Patricia Jonk (NHTV):
    25 september 2010
    Wow! Raissa! Wat SUPERGAAF zeg!
    & wij als 3-MTTers maar blij zijn met 2 weken Dubai & Thailand, jij gaat er gewoon een half jaar van genieten!

Echt super! Ik ga je zeker volgen!!
  4. Anneke:
    27 september 2010
    Whiehaaaaaaaaaaa!
    Can't wait, can't wait!!
    Xx
  5. Terry:
    4 oktober 2010
    Een half jaar, waar ik niet zomaar ff op en neer kan vliegen, zoals naar Spanje! Wat schitterend dat je dit zomaar gaat doen, maar in goed gezelschap van Anneke! Ik ga je missen hoor, ook al bent ik gewend dat je niet veel meer thuis bent.... Went dat ooit????
    Het wordt een fantastische reis die je nooit meer vergeet!
    Maak er wat moois van samen!

X MAM
  6. ilse w:
    8 oktober 2010
    Hey Raissa,

Voor jou natuurlijk ook een super goeie reis toegewenst samen met Anneke!!! Ik heb je maar 1 keertje gezien in de stad toen Nederland moest voetballen, maar heb natuurlijk al veel gehoord van Anneke.
    Ik hoop, maar weet eigenlijk wel zeker, dat jullie het super vet gaan krijgen!

Geniet ervan en ik blijf jullie natuurlijk volgen!

Groetjes Ilse
  7. Mieke:
    17 oktober 2010
    nou Raissa het is een hele onderneming. En heel spannend allemaal. Ben heel trots op je dat je dit allemaal onderneemt. Je zult heel veel zien en meemaken. Via je site kunnen we gelukkig meebeleven. Maak er een mooie reis van en geniet ervan. Ik zal toch weer blij zijn als je weer terug bent. Het is wel heel lang die 6 maanden. Ik ga je zeker missen. Een hele fijne reis
    groetjes
    pap
    xxx
  8. Sophie:
    24 oktober 2010
    Geniet ervan Raissa!!! Heel veel plezier :)
  9. Rianne van de Ven:
    25 oktober 2010
    Raissa, ik heb je vanmorgen nog even gezien en gesproken, en ja als ik de planning zo lees dan snap ik dat je er heel veel zin in hebt. Wat een onderneming zeg!
    Een hele goede reis, pas goed op jezelf en we hopen dat je over een half jaar terug kunt kijken op een fantastisch avontuur! Geniet er van samen met Anneke!
  10. Ellen Persoons:
    26 oktober 2010
    He Raissa,
    HEEL VEEL PLEZIER!!!!
    Maak er wat moois van!
    Ik ga zeker je verhalen bij houden!
    Succes! Groetjes van Ellen Persoons.
  11. Liesje:
    27 oktober 2010
    Raisjee! Nog even via deze weg, ik ga je zeker volgen!! Jou en anneke's site is natuurlijk veel interessanter en leuker om te lezen dan ondernemingsboeken ;-)
    HEEEEEEEEL VEEEELL PLEZIERR!
    Geniet ervan meis!