Klaar voor de start!

27 oktober 2010 - Haghorst, Nederland

Paspoort? Check! Visum? Check! Creditcard? Check!

Nog een beetje aanvullen met kleren en belachelijk veel pillen en dan zit mn tas al vol. Wat ben ik blij dat de voorbereiding afgelopen is, wat was dát druk. En de reis is nog niet eens begonnen!

De afgelopen weken ben ik in de weer geweest met het regelen van mijn visum voor India en Nepal, spullen kopen (ja ik heb nu ook van die degelijk 'mooie' Teva sandalen..), bezoekjes hier, bezoekjes daar, afscheid nemen voor de zoveelste keer, belangrijke documenten inscannen, afscheidsfeestjes en etentjes, drankjes nuttigen in mijn favoriete kroeg ik Haghorst en knuffels uitdelen. En dat allemaal in 13 dagen dat ik in Nederland was.

Het was weer lekker ouderwets gezellig en ik heb iedereen weer eventjes kunnen zien. Maar het hollandse weer heeft me 2 weken lang getreiterd en dus is het voor mij weer hoog tijd om te vertrekken. Op naar de zon, mijn beste vriend!

Ik ben enorm benieuwd naar wat we allemaal mee gaan maken, waar we gaan slapen, wie we tegen gaan komen, wat we gaan zien, waar we terecht komen, hoe het eten smaakt engazomaardoor. Ja, ik heb SUPER veel zin in en stap morgen met een BIG smile dat vliegtuig in!

Morgen om 6 uur vertrekken we naar Brussel, waar we om 11.20 uur met het vliegtuig vertrekken naar Abu Dhabi. Daar hebben we al een hotel geboekt, (duur en luxe, meer keuze heb je niet in die stad), en zeer belangrijk, naast een mega winkelcentrum. :) Zodat we de laatste gaatjes in onze tas vol kunnen proppen...

Voor de laatste keer vanuit de Haaaaghorst:

HOUDOE!

1. Evelien:
    28 oktober 2010
    Oeh, Raissa wat klinkt het toch allemaal super gaaf!
    We zijn heeeeel erg benieuwd naar je verhalen en zullen je volgen via je blog:)
    Geniet van de mooie omgevingen en culturen die je zult gaan ontdekken en natuurlijk de zon. Als het gaat, stuur m dan in een envelopje naar Nederland(A)!

xx Willem en Evelien
  2. Ellen:
    28 oktober 2010
    Raissa! Suuuperveel plezier! Ga echt je blog bijhouden :). En wie weet heel veel ideeën opdoen voor een volgende reis ;). Ik met de (Costaricense) zon ook enorm! :( Liefss xx
  3. Terry:
    Nou Raissa
    Net jou en Anneke uitgezwaaid in Brussel, je zit nu in de lucht de komende uurtjes. Pas goed op jezelf en elkaar( dat mag ik als mama wel zeggen, he), een heel goede reis! Doe Toon en Jeanne de groeten in Sri Lanka!
    En vooral genieten van wat je allemaal gaat beleven, he!
    Oma en tante Koos komen net binnen hier, en ook van hun een goede reis, veel plezier en geniet er van!

Dikke kus, mam
  4. Raissa:
    28 oktober 2010
    Bij deze even snel een berichtje vanuit onze luxe hotelkamer in Abu Dhabi. Net lekker mexicaans gegeten, haha sja totaal niet locaal bezig dus. Alles is hier, groot, duur, luxe, mensen zijn zeer beleeft, heel veel sjeiks met tulbanden en witte gewaden, veel burkas en bovenal 31 graden savonds. We vragen ons af of we morgen een burka aanmoeten om in het zwembad te mogen?
  5. Mieke:
    28 oktober 2010
    Hey Raissa, net je berichtje doorgekregen dat je in abu dhabi geland bent en kunt genieten van de fijne temperaturen daar. Het is nu echt begonnen. Een spannend avontuur. We leven met je mee. Hou ons op de hoogte van je reis belevenissen. Geniet ervan en houd het veilig. Groetjes aan jeanne en Toon als je ze morgen ziet.
    groetjes van Pap en Mieke
  6. Terry:
    28 oktober 2010
    Ja doe die burka maar aan!!!
  7. Marloes:
    28 oktober 2010
    Haha nu al een leuk berichtje!
    En nu ben ik al jaloers!! 31 graden 's avonds, grrrrr
    Succes and enjoy!
    xMarloes
  8. Franca van den Meijdenberg:
    30 oktober 2010
    Hey Raissa,

Vandaag van jullie mam een mailtje ontvangen met jou reis weblog. Vanuit hier heel veel succes gewenst met alles wat je daar gaat doen. Heel gezellig om alles te kunnen volgen.
    Het ziet er wel spannend uit wat je allemaal nog gaat doen.
    Ben benieuwd.
    Groetjes, Franca & Rini van den Meijdenberg
  9. Aidan:
    12 november 2010
    He raissa,

Hoe was het in Abu Dhabi & Sri Lanka?
    Al weer klaar voor het volgende land India?
    Veel plezier nog.

Groetjes Aidan.